My First Blog

Hello everybody,

I am little princess Jing Ting ... finally have my own blog because Daddy was bored and home-sick when he was in the States ... so decided to create a blog for me ! HOORAY !!!

Come and read my blog as Daddy and Mummy update it as regularly as they can

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, February 1, 2010

勇敢还是调皮的孩子

宋老师今天跟爸爸说了一件趣事.

上个周末, 凯凯在游乐场跌倒受了伤. 今天宋老师看到凯凯的伤, 便问他伤如何来的, 并问他有没有哭. 凯凯说他只哭了一点, 所以宋老师便称赞凯凯是个勇敢的孩子. 我听了后, 便跑去跟宋老师说 :

"我的手被蚊子咬, 我也没有哭. 我也是勇敢的孩子!!!"

宋老师听了, 便马上大笑. 爸爸听宋老师说, 也马上大笑, 真是大巫见小巫 ....

还有下文呢. 下午时刻, 大家都在学校的游乐场玩, 我一不小心, 便摔了一交, 并无大碍, 可是我便"假哭" (无眼泪). 宋老师说 :

"婧婷, 我以为你是个勇敢的孩子?"

我听了后, 马上起来继续玩.

哎, 爸爸说我真是个调皮的孩子.哈哈 !!!!

No comments: