My First Blog

Hello everybody,

I am little princess Jing Ting ... finally have my own blog because Daddy was bored and home-sick when he was in the States ... so decided to create a blog for me ! HOORAY !!!

Come and read my blog as Daddy and Mummy update it as regularly as they can

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, June 22, 2011

我有两个胃

牛有四个胃。妈妈说我有两个胃。一个胃是装正餐(如:早餐,午餐,晚餐和茶点)。那个胃比较小,因为正餐吃不多(除非我超饿)。第二个胃是装零食和我爱吃的东西。那个胃比较大,因为正餐过后,我还可以吃很多块肉松面包,饼干等等 。。。。

可是我就是胖不了

No comments: