My First Blog

Hello everybody,

I am little princess Jing Ting ... finally have my own blog because Daddy was bored and home-sick when he was in the States ... so decided to create a blog for me ! HOORAY !!!

Come and read my blog as Daddy and Mummy update it as regularly as they can

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, April 25, 2011

最佳辩论员

我看到妈妈手臂上的疤, 便问妈妈那是什么。

妈妈:那是妈妈小时候打针的。你以后上小学, 也会打针的。
我: 我不要打针。我怕痛。
妈妈:可是每个小朋友都得打针的。你小时 Baby 也打过针啊!
我:只有大人和Baby 可以打针, 小朋友不能打针。
妈妈:为什么?
我:因为大人不怕痛,小朋友怕痛。
妈妈:那Baby 呢?
我: Baby 不懂得怕, 所以可以打针!
妈妈:*—*

No comments: